Fläckfria!

Godkväll alla fina!

Ikväll är jag trött. Alexander somnade precis så jag har lite ensam tid nu men även jag tänkte lägga mig tidigt ikväll!

Idag har vi åkt till barkarby och lämnat tillbaka Alexanders Bobby Car eftersom han fick en av sin morfar. Sen gick vi och köpte en sittdel till Alexanders tripp trapp stol men den funkade inte, fråga mig inte varför men jag blev riktigt irriterad. Jag har varit en riktig Bitter Fi**a idag, vet inte varför men ingenting har funkat. Sen åkte vi till vällingby och köpte lite kablar och skruvar samt en borrmaskin och någon annan maskin. Sen behav vi oss till MacDonalds och fetade oss innan vi åkte hem.

Vi har ju möblerat om, men vi har bara hunnit med vardagsrummet vilket blev fint ! I morgon hoppas jag hinna med sovrummet och sen är vi klara.
Stolarna jag färgade om blev JÄTTE LYCKADE ! Jag blev så glad och dom blev inte alls fläckiga så jag var rädd för att de skulle bli.

Nej nu ska jag ta de lugnt farmför TV en stund innan sängen kallar.

Natti natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0